پارتیشن آلومینیومی
نوشته شده توسط : یگانه

 

پارتیشن آلومینیومی پرچین  با استفاده از قاب آلیاژ آلومینیوم برای تزئین و مواد ثابت ، کل شیشه (یک لایه یا دو لایه) نصب در قاب آلومینیومی است ، تأثیر دیواره پارتیشن انتگرال را تشکیل می دهد. این نوع پارتیشن  در دفاتر ، سالن های نمایشگاه اتومبیل ، دکوراسیون منزل و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قاب آلومینیوم و مشخصات شیشه ای و فرایند را می توان با توجه به نیاز مشتری سفارشی سازی کرد. مشخصات آلیاژ آلومینیوم با ضخامت 2.0mm ~ 2.0mm ، اکسیداسیون یخ زدگی آندی ، پوشش پودر ، اسپری اکریلیک و فلوئوروکربن ، الکتروفورز ، چاپ انتقال دانه چوب و گزینه های دیگر می باشد 

ویژگی های پارتیشن آلومینیومی

ویژگی های اصلی پارتیشن آلومینیوم ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و دیواره شیشه ای سفت ، مظهر سبک مدرن شیک ، سبک ساده ، شیک و جوی می باشد. نورپردازی شیشه ای محکم بسیار عالی می باشد ، برای رسیدن به جلوه ای داخلی و روشن و شفاف و ترکیب انعطاف پذیر از هر زاویه دو جداره با پرده های داخلی ونیزی ، بدون تمیز کردن و نگهداری ، می تواند دید و نور را تنظیم کند.
 
 

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

 
انتخاب مواد برای پارتیشن آلیاژ آلومینیوم مواد زیادی برای جمع آوری وجود دارد که برای دستیابی به جلوه ایده آل از سبک کلی زیبا و برجسته باید مطابق با دکوراسیون و الزامات عملکردی مورد استفاده قرار داد. انواع پروفیل های شیشه ای شامل شیشه های معمولی ، شیشه های یخ زده ، شیشه نقاشی شده ، شیشه های چند لایه ، و شیشه های چند لایه توخالی می باشد. با توجه به نیازهای خاص بودجه و مناطق کاربردی برای انتخاب مواد شیشه ای مقرون به صرفه برای دکوراسیون. زیبا و عملی برای توجه به هر دو:قرار دادن کارکرد در وهله اول در طراحی پارتیشن ، بر اساس رضایت عملکردی برای اضافه کردن سرگرمی شخصیت و سلیقه زیبایی شناختی ، طراحی پارتیشن آلومینیومی زیبا و کاربردی.

کاربرد پارتیشن آلومینیومی پارتیشن آلومینیومی برای کوتاه کردن دوره تزئین؛

کاهش آلودگی هوای محیط زیست؛ سیم کشی مناسب شبکه ارتباطات برقی هوشمند؛ از نظر آرایشگر داخلی ، آزادی آرایش ابعادی بسیار کمک بزرگی است. دیواره پارتیشن آلیاژ آلومینیوم چه در شیشه های تزئینی ، فولاد ، دانه چوب ، فلنلت ، سنگ مصنوعی روی تنوع ، یا در مقاومت ، نور ، جذب صدا ، بافت ، تمیز ، زندگی ، رقابت خوبی را نشان داده می شود.

http://bestpartition.ir/





:: برچسب‌ها: پارتیشن اداری آلومینیومی ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: